LOVE U LOVE U LOVE U LOVE U LOVE U LOVE U LOVE U LOVE U

Selasa, 6 Mac 2012

Minggu Perperiksaan - 2012

Minggu ni periksa...arini priksa Pen.Islam n Sivik...balik je ibu tanya camne peksa boleh buat ke?.... emmm ;-) bolehhhhhhh....boleh ajeee...hihihi...harap2 boleh score le..semua org ckp mcm tu kan..

emmm okey la arini nak cool sikit...malas nak buka buku...buka muka buku je....kihkih...x la esok math bukan kena baca buku pun....n tah ngape aku susah sgt nak buat math ni...mesti sakit kepala...leceh betul la....sakit  kepala bukan main2 tau....mcm ade batu dlm kepala aku ni....hihihi

atas tu gambar lama, masa ni aku baru darjah 5, tu adik beradik aku... aku kak long so anak sulung le...aku x suka jadi anak sulung sebenarnye....takdirrrr......yg boy tu no 2 abg ngah aziq yg baju purple tu kak lang ixora...dia selalau kata kereta hitam exora milik ibu dia punya...smua org x boleh naik...huhuhuhu....geram je...yg baju putih tu acu najwa...saya sayang mereka..masa saya sakit x boleh jalan hampir setahun mereka la yg turut memahami n membantu aku...;-( love u all so much..muah..muah, siapa aku tanpa kalian semua..

tajuk peperiksaan kan...so minggu ni x bnyk bising kat umah...sebab semua org sibuk study...terutama la abg ngah haziq...tahun ni dia nak amik UPSR...hahaha...rasakan....masa aku maik UPSR dulu xde pon diaorg push aku terok mcm haziq...emmm thanks mum n dad sbb memahami kekurangan aku....tapi tetap kena 'basuh' gak...yg x leh lupa ayat 'jgn jadikan penyakit tu satu alasan, ade org sakit lebih terok lagi tapi masih boleh berjaya' ... emmm tunduk je la....ibu kalo dpt ckp non stop....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan