LOVE U LOVE U LOVE U LOVE U LOVE U LOVE U LOVE U LOVE U

Sabtu, 10 Mac 2012

Semoga Allah Panjangkan Usia KU..

Assalamualaikum...

Bertemu kembali kita di laman my new sweet blog...Arini x g mana pon...duk umah tlg ibu suap opah mkn, baca novel, mnonton TV n melayari intrnit jerrr...boring gilerr ...ibu kata arini ade lunch umah acik elly kat kota damansara tapi x dpt join coz kena jaga opah...x pe tu sonok dunia jer...ni jaga opah kita dpt sonok dunia n akhirat tau....kena lagii dgn ibu...dah 3 ari opah kat sini....opah pnggil ibu MAK...opah dah tua 80++ kata ibu....dah x boleh brckp,kdg2 x fhm pon apa yg kita ckp gak, pakai pampers...mkn suap, mcm baby la.....tapi jaga baby lagi senang rasanye....sebut baby...lupa nak kenalkan baby baru kami Nurul Damia Danisha...adik angkat kami...siapa mak ayah dia aku x kenal...tau2 ibu n abah bawa blik n kata ni adik baru kita...besttttt comey....sape2 tngok pon sure geram punye....

adik Damia comey kan
 kami bela dia dri umur dia satu bln dan sekarang dah 6 bln...tengah belajar merangkak....bijak...muah....muah... kakak saaayangggg damia...

Kita sambung crita la ye....lagi skali aku ckp ye....blog ni di tulis oleh aku but di update di my mum...coz she never trust me 100%...cam mula2 aku crita... sometime i'm very emosional....so tengah taip2 ni pon my mum ade jerr kat sebelah....huhuuu...abah kdg2 pnggil ibu...suri-mau...sbb garang mcm aummm....pak belang..;-)...." jgn nak publish sebelum GB ni cek dulu ye..faham"....korg mesti tau apa GB kan...yo la...ii sir...yes sir...abah juga akan jadi asstn n tokok tambah supaya jadi lebih ummp.!!..al maklum...aku budak baru belajar klau salah tlg tujuk ajarkan...nak2 org mcm aku yg dah beberapa kali di operate ni.....nnti lama2 aku mungkin akan jadi lebih pandai n x perlu di semak2 kan..kan..kan...AMINNNNNN..

Tetiba jer xde mood...tetiba jer sedih...ngantuk plak tu...kita sambung nnti la ye....

jumpa lagi
semoga aku masih di izinkan Allah agar dpt melihat lagi mathari n orang2 yg aku sayang esok
GOOD NIGHT..SWEET DREAM...

nukilan rasa
Kak Long Eina
love u

Tiada ulasan:

Catat Ulasan